::: sinopsis :::

::: sinopsis :::
.

Monday, August 15, 2011

PAHLAWAN ADAMUS DIFILEMKAN???


HA HA HA! gimik je tu! sebenarnya aku terfikir juga... kalau lah Pahlawan Adamus ini difilemkan macam KRU buat pada Merong movie tu.... agaknya banyak banyak bajet, dan pelakon serta gajet2 yang akan dibuat. hmm... bila laa agaknya ya???

harap-haraplah dapat diadaptasikan ke layar perak... doa-doa je laa..
hehehhehe...

Apappun... Adamus kini sudah meneruskan perjalanan ke Dermaga Kota Araunis, namun, di pertengahan jalan mereka bertiga ( Adamus, Shiris dan Anabel Anumrasia) telah dihadang oleh seorang lelaki misteri bersama 33 orang pengikutnya yang berseragam hitam dan bertopeng wajah hantu pucat. apakah tujuan Lelaki misteri ini???

Bagi Adamus, ia amat menggusarkannya. Tanpa pedang Unikorn dan tubuh yang disakiti sihir Hemluksia kemudian mengharapkan Shiris dan Anabel akan membantunya dan memastikan keselamatannya adalah amat tipis. Mahu atau tidak Pedang Kristal Hijau terpaksa digunakan untuk mempertahankan dirinya. Dia sedar ada sesuatu yang bergolak di alam Fiara selain ancaman Maharaja Arnanis dan pakatan segitiga Syaitan itu.
apakah yang akan berlaku? ikuti novel ini kelak.... walaupun masih diperingkat awal... namun, ia menjanjikan pengembaraan yang mendebarkan!

No comments:

Post a Comment