::: sinopsis :::

::: sinopsis :::
.

Tuesday, October 19, 2010

PAHLAWAN ADAMUS - PART 1


SEBUAH CATATAN
SALAM SEJAHTERA DAN SALAM MANIS BUAT SEMUA. Anda pernah bermimpi untuk melalui alam fantasi anda? Pernah melihat kuda bertanduk? Makhluk-makhluk mistik dan ganjil misalnya? Naga ataupun pari-pari, ataupun juga raksasa? Pernahkah anda melihat semua itu dengan mata kepala anda sendiri dalam alam fantasi impian anda? Pernahkah anda menjadi pahlawan ajaib dan memiliki peralatan ajaib untuk menentang penjahat-penjahat yang berkuasa sihir yang menggerunkan?
Jika tidak, biar saya ceritakan bagaimana kisah yang menarik ini bermula. Bagaimana cerita ini berakhir dan bagaimana ia begitu mengujakan saya. Saya masih ingat ketika itu. Ketika dan saat itu bermula. Semuanya normal kerana saya juga sama seperti anda. Memulakan hidup setiap hari dengan riang dan patuh pada norma serta peraturan hidup yang sedia ada.
Mulanya saya juga seperti anda, hidup sebagai manusia biasa sehingga pada suatu hari berlaku satu peristiwa yang akhirnya mengubah keseluruhan hidup saya. Mungkin anda tidak akan percaya dengan apa yang saya ceritakan ini. Saya memahami ketidakpercayaan anda itu memandangkan anda tidak pernah mengalaminya seperti mana saya alami. Percayalah pengalaman ini amat bernilai dan menarik untuk diketahui dan ditatap bersama-sama. Percayalah anda tidak akan rugi mendengarnya dari mulut saya sendiri.
Dan, percayalah semuanya bermula seperti ini…

No comments:

Post a Comment